KSIĄŻKI

  • 1 krążek ładu to 15 zł.

    1 krążek ładu to 15 zł.

  • 3

    3

  • 2

    2

  • 7

    7

  • 3

    3

  • 4

    4

  • 4

    4

  • 5

    5

  • 8

    8

  • 20

    20

 

KSIĄŻKI

Napisałem kilka książek. Zwięzłe opracowania na wiele tygodni trudu. Jeśli zamierzasz wdrapywać się, to nie zalecam ich czytać, ale jeśli szukasz wyrzutni, to chyba większość pracy została właśnie wykonana.

Opinie o książkach znajdują się tu.

Można wejść w posiadanie książek dokonując darowizny w wysokości zależnej od ilości krążków łądu (kł). 1 krążek ładu to 15złociszczy.

Kolejność jest dowolna, choć uważam, że powinno się to robić jak przedstawiam poniżej:

 

Wolne Ptaki

Książeczka udostępniana za darmo w pliku pdf. Skład przygotowany do druku. 2 str. A4.

Wolne Ptaki

Podstawa podstaw.

 

Biełwica — starożytne Runy Polskie dla każdego — w rozwoju osobistym

3 kł – kliknij aby zamówić

Jest taka chwila w życiu człowieka, w której potrzebuje on opracować swój wewnętrzny język — sposób porozumiewania się z własną podświadomością. Właśnie po to wieki temu nasi starożytni opracowali tę łatwą, szybką i przyjemną runicę. Jest to zwięzłe, pisane dla moich bratanków opracowanie nastawione na użyteczność. Opis CZCIonki i rozrysowanie sił w niej działających: Jak to działa? Dlaczego to działa? Krótka przepychanka z historykami głównego nurtu, możliwości zastosowania w potocznych i bardziej wyszukanych sprawach, i zapisana runami karta kątynnego kręgu dla tych co wiedzą już do czego mógłby być on użyteczny. 

 

Biełwica — obrazowanie

2 kł – kliknij aby zamówić

Biełwica

jest dla wsztstkich. Prosta, łatwa i przyjemna, świątynna runica sarmacka. Książeczka zawiera podstawy wniknięcia w twórczą moc słowa. Napisana, gdy zrozumiałem, że glęgolica jest pismem zbyt złożonym dla osób zajmujących się obrazowaniem od czasu do czasu. Rozpisana na dwa stopnie: ucznia i żaka. Stopień ucznia to możliwie szybkie sposoby użycia, stopień żaka ukazuje ścieżki poszukiwań tym, którzy czas mają za nic.

 Obrzęd dziadów - jak wykonać go skutecznie?

3 kł – kliknij aby zamówić

Miarą skuteczności obrzędu dziadów jest przywołanie i rozmowa z duchami przodków w taki sposób by było to spotkanie bezpieczne, pouczające, a wręcz uzdrawiające.

Dlaczego wielu poprzestaje na samym oświadczeniu, że oto wzywamy duchy przodków? Powodem są braki w umiejętności. Jako, że jest to dziś umiejętność zupełnie wyjątkowa, a bliższe nam obszary zaświatu coraz bardziej zanieczyszczone – sam poczułem się wywołany aby wyłożyć istotę i stosowne sposoby przywołań.

Powstaje pytanie skąd ja to potrafię? A ćwiczyłem! A zanim byłem do tego zdolny, potrzebowałem szeregu innych umiejętności, których zdobycie kosztowało dziesiątki tysięcy godzin trudu i pozwoliło nazwać siebie wieszczem.

Zadziwiające, że wielu uzdrowicieli stosuje tzw. ustawienia hellingerowskie wywodzące się od Zulusów, gdy nasze rodzime sposoby odeszły w zapomnienie. Czyżby? Niniejsza zwięzła książeczka przybliża to zagadnienie. Na co zwróciła moją uwagę tuż po obrzędzie Daria Krawczyk-Borys. Dziękuję.

 

Glęgolica — obrazowanie albo pojęcie o wyobrażeniu tudzież pismo głębokiego wnętrza

3 kł – kliknij aby zamówić

Głagolica jest jednym z najbardziej doskonałych pism tajemnych. Odkrywa swe ukryte znaczenia całymi latami. Niewielu wie, że słowo 'ględzenie' pochodzi od władających nią wieszczów. Podobnie jak czeskie słowo hlahol, które dziś oznacza majaczenie, czy bredzenie, a głagolica po czesku to hlaholica. Uznając, że zapis jest wtórny wobec mowy, w książce przedstawiona jest współczesna glęgolica polska, a więc głagolica przystosowana do języka, którym posługujemy się współcześnie. Tajemnica glęgolicy polega na mocy, którą można dzięki niej pobudzić. Książka to wprowadzenie dla początkujących, ale i godnych poszukiwaczy, a zarazem rozbudowany poradnik dla tych wyjątkowych duchów, które gotowe są do wyższych wtajemniczeń.

 

Nadaj herb Swojemu Rodowi

3 kł – kliknij aby zamówić

Herb — święty znak spajający rodzinę (z bukwicy: hier — dar boży). W ostatniej swej odsłonie nadawany był przez pana jego słudze i wasalowi, ale znacznie lepiej gdy wypracowany jest przez sam ród. Książka zawiera sposoby tworzenia herbu i przy jego pomocy pozyskania wsparcia ducha rodowego — jakoby anioła strażnika całego Rodu, w myśl dawnej przesłanki, że zbawienie nie urzeczywistnia się na poziomie osobistym, lecz na poziomie wspólnotowym.

 

Tarot Słowiański

5 kł – kliknij aby zamówić

Praca polegała na przyporządkowaniu rodzimych wierzeń do narzędzia jakim jest tarot. Przy okazji wynikło kilka niezwykłych, liczbowych i przestrzennych ciekawostek opowiadających o tarocie więcej niż powszechnie wiadomo. A to za sprawą trójwymiarowego rozkładu. Rozkładu, który daje pełny obraz człowieka, któremu wróżymy. Z tego powodu tarot ten nosi nazwę świadomoskopu. Bowiem wędrując po wsiach i po drogach zbudowałem prawdziwy świadomoskop. A był to wyjątkowy wynalazek w krainach rozrzedzonej miłości. W odróżnieniu od późniejszych, odchwaszczonych z obczyzny książek, ta pisana jest akademickim językiem, kiedy to ulegałem jeszcze mamidłom, że w rodzimym języku nie sposób wyrazić dokładnie zakreślonej myśli. Pomijając jednak te zaślepienia, którym na ogół wszyscy obecnie ulegamy, uznając podświadomie niższość rodzimej mowy, która jak się okazuje jest niemal najbardziej złożona na świecie — Tarot Słowiański pozostaje jednym z najostrzejszych narzędzi do rozpoznania chwili obecnej. Książka zawiera również grę. Bowiem poprzez grę łatwiej można poznać istniejące w układzie zależności.

 

Kruki Urojenia

8 kł – kliknij aby zamówić

Gra w odgrywanie ról jest przedstawieniem. Przedstawieniem tego, czego nie jesteś nawet świadom. Rzuca Twojego ducha ku początkom wojny, która trwa już ponad tysiąc lat. Wojny przeciw słowiańskiej duszy, kiedy wchodząc do urzędu, widzisz twarz o obcych rysach, a ona nakazuje Ci się kajać. Wkraczając na wyższą uczelnię nakazuje się Tobie myśleć w sposób, do którego kluczem jest słownik wyrazów OBCYCH, idąc do lecznicy z płaczącym dzieckiem odsyła się Ciebie bo nie masz jakiegoś jebanego papierka... a jak chcesz rozpocząć własną działalność dowiadujesz się, że nałożony podatek za pierwsze miesiące będziesz płacił przez najbliższe kilka lat. Dla scisłości w kajdanach i w zupełnie w innej dziedzinie niż wymarzyłeś, bo uwierzyłeś, że skrzydła masz podcięte.

W grze wcielasz się w tarczownika lub żercę. W człowieka czynu, który z zaprzyjaźnionymi poszukiwaczami przygód walczy z potworami dawnych wierzeń. Jak skończyła się ta walka? Wiesz najlepiej, ale czy w istocie się skończyła?

To gra wyobraźni. Pierwsza gra fabularna (rpg) polskiego autora wydana w książce jeszcze przed książkowym wydaniem "Oka Yrrhedesa" i "Kryształami Czasu". Akcja gry dzieje się we wczesnym średniowieczu. Pisana na podstawie wierzeń  słowiańskich. Ba! Wykraczająca poza to wszystko co w 95-tym roku w Polsce w głównym nurcie zdawało się mieć z nami cokolwiek wspólnego. Kruki Urojenia to przeliczenie najpospolitszych wierzeń i oddziaływań na istotne ładunki, z którymi obcujemy. Dopiero ładne 20 lat później stało się dla mnie oczywiste, że wszelkie trójpodziały i trójpodział Trygława to w istocie te same zależności. To samo odwieczne praw. Zbieżności jest znacznie więcej. Najważniejsze, że jest to jedna z dwóch prac pozwalająca stosunkowo dokładnie wcielić się w zaraniu polskości. Nawet jeśli to tylko papierowa gra w odgrywanie ról.

Poznasz knieje i przygraniczne stanice, gościńce i bory, zakola rzek, niedostępne grody, uroczyska i kątyny ustrojone piewcami wewnętrznej mocy. Przydrożne błędy, bagienne ogniki, dziwożony, rusałki, morowie, smoki i sto innych istot z naszych wierzeń i spostrzeżeń, wciąż bytujących na obrzeżach kojarzenia.

Wyobraź sobie, że jesteś książęcym zbrojnym, a konnym drużynnikiem — sarmackim husarzem, ze skrzydłami na plecach sprzed tysiąclecia, a Twoje wywarcie właśnie się urzeczywistnia. Co robisz? Witaj w domowym słuchowisku, zabawie, ale i obrzędzie, bo właśnie rozpoczęta przygoda będzie pamiętana na zawsze. Choćbyś zstępując do niej miał na karku kilka dziesiątek obrotów Ziemi wokół Słońca, czy odwrotnie...

 

K.sięga wieszczów

20 kł – kliknij aby zamówić

Jest to księga wywołań. Spis, przyporządkowania i pieczęcie bytów składających się na ostateczną esencję trygława przedstawioną w Księdze Welesa. Bądź jak byśmy powiedzieli w sposób zrozumiały dziś — są to sposoby osiągania siedemdziesięciu dwóch stanów umysłu. 

Przedruk rękopisu biełwicą – runami świątynnymi i współczesną glęgolicą polską. 

Jako, że księga przeznaczona jest dla tej garstki, która rzeczywiście zdolna jest do wielkiego trudu i poświęceń niezbędnych, aby ukończyć szkolenie, które zwykle trwa dłużej niż rok, i aby pozostałym nawet głowy nie zawracać — cenność jest taka jaka jest. I niższa nie będzie. 

K.sięga wieszczów jest umysłową rozrywką pozwalającą w wolnej chwili ubogacić się wewnętrznie, napędzić wewnętrzny kołowrót i poczekać na trzepoty zdarzeń. Przy okazji to rodzaj horoskopu urodzeniowego i kolędarza opisującego skłonności sił niewidzialnych i ich wpływy na tych ścieżkach przeznaczenia, po których kroczą wieszcze. A w pewnym stopniu nawet tam, gdzie w kółko się kręcą próżni głupcy.

To jedno z najbardziej rzeczowych, wszechstronnych i spójnych zestawień wysokich zaklęć słowiańskich od czasów spalenia Arkony.
Jeśli za zgromadzone krążki ładu wybierzesz tę właśnie książkę, i zapoznasz się z nią, otrzymasz również godzinną poradę przez skype.

Więcej o K.siędze Wieszczów.

Stanice — Chorągwie Bogów

- nie dostępna,
a właściwie wydrukowana we Wieszczu!1 i Wieszczu!2 

 

Przetrwanie i poświęcenie – wirujące bieguny najważniejszej w życiu miłości, do której zdolny jest tylko ten, kto poznał siebie. Dawniej poznawał siebie każdy, lecz ludzkość wlepiła oczy w ekrany. Pojawił się zatem pewien rodzaj czarodziejów i nieustannie pisze bajki, by poprzez te ekrany wciąż na nowo ukazywać zwierciadło. Takim zwierciadłem są zaklęte w grze Stanice – chorągwie bogów.

By ową grę ponownie sprowadzić na Ziemię musiałem przebyć niezmierzone przestrzenie piekieł i niebios, i po kawałkach odbijać jej tajemnicę strażnikom nieskończoności. Dotarłem wreszcie do kulistej twierdzy, gdzie srebrnobrodzi mistrzowie z Konu Roda wysłali mnie w dalszą podróż dookoła światów, bym poznał zasady i je skrystalizował.

Kazano mi wykuć magiczną broń, a wehikuł, którym się przemieszczałem został tu przedstawiony w najdrobniejszych szczegółach. Kiedy wkroczysz do gry, nie wątp, że i Tobie wyobraźnia go utworzy, jakby tylko po to została dana człowiekowi.

Mnie zaś wichry przeznaczenia poniosły w wiele różnorodnych krain, o których nic nie można napisać łacińskim alfabetem, bo wszystko mogłoby okazać się kłamstwem. Za towarzysza miałem tylko janioła stróża. Było więc to towarzystwo najwyborniejsze. Prowadzili żeśmy w owych czasach  niezliczone walki z potworami poprzeczności. Ale to opowiedziane jest już w samej przygodzie, więc nie będę słowami tego powtarzał.

Zdejmując czarowną otoczkę, przejdźmy do tego, na co wszyscy czekamy – do gry.

Gra przeznaczona jest dla 1-4 graczy i trwa zaledwie kilka minut. Gracze częściowo współpracują ze sobą, a częściowo walczą. Bądź jak mawiają głupcy, którzy zgubili swój własny język, jest to gra kooperatywno-rywalizacyjna. Zwyciężyć może jeden, ale przegrać mogą wszyscy.
Gra odbywa się na planszy w kształcie trójkąta. Nie jest to jednak zwykły trójkąt...



Koszt przesyłki:

Polska - 1 kł

Unia Europejska, Ameryka, Australia i Azja – 4 kł

Kraje Słowiańskie i Węgry – 3 kł

Imperium Rosyjskie – 1123581,321 kł, z czego 93% zostanie zagospodarowane na środki żywnościowe, medyczne, energetyczne, komunikacyjne i 'szable', i przekazane na Ruś Kijowską (dziś Ukrainę). 

Kazahstan – 2 kł

Script logo
Design marcinkaczmar.pl